Shoppat

Ja fick ju lite dålig start på dagen.
Men efter att jag varit hos tandläkaren,
som nu ska sluta, nu när jag hade hittat en bra IGEN, så ska även denna sluta.
Så himla typiskt....!!!
Ja iallafall så efteråt så stack jag till Center Syd en runda.
Blev ett par nya jeans och ett linne, och lite annat.
Kollade också in en ny parfym och hittade en nya,
så den nya för hösten blir Jessica Sipsons nya.
Har dock inte köpt den än,
tänkte kanske önska den så kan någon annan köpa den till mig.
Lukta mega gott...
Sen blev det en lite runda på Willys oxå,
behövde lite mat och lite mer sorters mjöl till min bakmaskin.
Hittade på ett bröd igår, Tatzikibröd. Lukta bara vitlök i hela lägenheten.
Men blev nog bra. Sen bar det hemåt igen...

Love Yaa....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0