Packat in maten!!!

Har nu packat in och portionerat upp all maten som vi fick i vår matkassse idag!!!
Blir mkt gott och nytt denna veckan och vegetariskt om inget annat.
Men det kommer räcka till nästa vecka också. = )
Så imorgon hade jag tänkt att det ska bli Jordärtskockssoppa och matvetesallad med kalkonbröstfilé.
Låter gott,,,!!!
Hoppas att jag ska lyckas!!
Och att jag ska orka efter tandläkarbesöket,, men det hoppas jag!!!
Hoppas att tanden ska vara bra imorgon så att man ska slippa det sen,,
annars två månader till sa han. Hoppas på det bästa!!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej hej!

Allt bra?



Såg att du hade den där Linas matkasse...Blev intresserad av receptet Kalkonkorv Bombay och undrar om du har det? Om du skulle kunna tänka dig skriva av det åt mig?



Kram

2010-02-18 @ 22:48:05
Postat av: Malin

Hejje...

JOdå det är bara bra... Själv??



Japps det har vi. Den rätten är supergod!!! Skickar det till dig på mailen... Kram

2010-02-19 @ 19:34:52
URL: http://wichys.blogg.se/
Postat av: djustd

Hej! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 11:22:45
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0